wtorek, 3 marca 2009

1.

No i stało się-blogowanie czas zacząć.
Moje dotychczas tworzone blogi nie przetrwały próby czasy,nudziły mi się,a potem były porzucane.Hm,zobaczymy,jak to teraz będzie:).
Aleee...i tematyka też inna.Ten blog będzie ukazaniem mojej artystycznej strony.A konkretniej-biżuteryjnej.
Odkąd pamiętam lepiłam,rysowałam,malowałam,wycinałam i przyklejałam.Aż trafiłam na takie pojęcie jak hand made.I stwierdziłam,że jak inni potrafią,to ja też!
Znajomi mówią,że ich denerwowałoby samo nawlekanie koralików,a mnie to relaksuje.Kiedy dłubię w drucikach,szkiełkach,minerałach-świat znika.
No więc...dłubię,dłubię,a Wam pozostawiam ocenę tego,co robię.

A to w ramach "dzień dobry":


Winogronka ze szklanych perełek i listków Jablonex























Szkło weneckie i hematyt.














Masa perłowa













Kryształ górski,opal czarny i srebro próby 925

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz